Frank, geef me je ballen!

Ofwel, de grote jongleerhype is losgebarsten. Ballen vliegen alle kanten op, omdat iedereen wil leren jongleren. Linsey zelfs 's nachts: ze houdt Imke en Vivian uren uit hun slaap.

Voor Erik worden aan de lopende band nieuwe bijnamen verzonnen. Vandaag kwam daar 'Loerik' bij, omdat hij vanmorgen in de richting van de kamer van Jayma en Lindy loert onder het uitroepen van: 'Wie van die twee heeft er eigenlijk een rood slipje aan?'

Vandaag werken we de hele dag in Casa Sami. We ruimen de kasten op, zoeken kleding uit, koken voor de kinderen, schilderen, scoebidoeën en stoeien met ze. Op een gegeven moment zit zelfs Dragos, een medewerker van Casa Sami, bij ons op de rug. Na een lange, zware dag poetsen we het inloophuis en ploffen we neer in de huiskamer voor een vergadering. Omdat de stoelen in Casa Sami bijna allemaal kapot zijn, kopen we nieuw meubilair van ons sponsorgeld.

Nadat we thuis nog een tijd met onze ballen spelen, gaan we via de pinautomaat naar Mamaia, het uitgaansgebied bij Constanta. Al snel zitten we op een gezellig terras om te eten. Lindy, Berte, Linsey, Vivian en Jayma zitten bij elkaar aan een tafel en bestellen vijfmaal sex on the beach. In eerste instantie alleen de cocktail. Na een paar slokjes gaan de dames los en al snel scoort Vivian de leukste ober van het terras. De lelijkste ober probeert Jayma te versieren. 'I want to do it!' zegt Lindy tegen de overgebleven ober, waarna hij aan de tafel van Ilse, Floor, Imke en Ruud begint te vertellen wat hij voor een rotavond heeft, dat hij moe is en naar huis wil en vooral dat ons eten niet echt lekker is.

Na een mislukte poging om een McFlurry te krijgen, eten we boven nog een stuk watermeloen en wat stukjes kaas die ons inmiddels op de armen groeien. Erik probeert ons met appeltabak te besproeien, maar gooit de dispenser kapot. Zou daar nog een goede bijnaam in zitten?

Bas

Wat een verhaal weer... genieten zeg... Lekker met je ballen spelen in Roemenië... wat moet je daar nou van verwachten. Ideale vakantie lijkt me... ;) Geniet er nog maar van!

Bas

Lindy

allemaal echt petje af wat jullie daar aan het doen zijn!
lijkt me echt super om daar te zijn!
ik wens jullie nog heel veel plezier en succes..
en heel veel liefs aan mijn naamgenootje!
xx lindy

Anneke

Berte,
Welke ober was de jouwe?