God is unne goeie maot van mij geworre!

Vandaag is onze enige echte vrije dag. Daarom ook een verhaal vol non-informatie. Bij het ontbijt leidt Imke de grote puddingbingo. Berte wint en krijgt de yoghurt met chocoladeballetjes. Lindy verliest en krijgt yoghurt die ze eerst nog slap moet hakken. Tijdens het hakken vertelt ze over haar nachtmerrie over mensenetende paarden.

Frank, Erik en Ruud hebben hun tas ingepakt voor het kamp met de jonge kinderen. Tijdens dit opruimen komen ze erachter dat er een groot vloerkleed op de vloer van hun kamer ligt.

Omdat het te heet is om naar het strand te gaan, lopen we een winkelcentrum binnen. De vrouwen besluiten dat we ons hier twee uur moeten vermaken. Frank, Erik en Ruud hebben het na een half uur wel gezien en gaan typische mannenspelletjes spelen. Eerst doen Ruud en Frank een wedstrijd wie het meeste geluid kan maken tijdens de grootste boodschap. Ze verliezen allebei, maar Ruud spoelt wel een mestkever die toevallig in de wc drijft naar de mestkeverhemel.

We verplaatsen ons naar de tweede verdieping om over een reling te hangen om décolletés te bekijken van boven. Erik wordt zo enthousiast dat hij het dopje van zijn icetea naar beneden laat vallen. Net als hij weggaat om het te halen, komen er veel mensen langs in rode broekjes.

Geruime tijd wachten ze bij de uitgang tot de dames zijn uitgewinkeld. Imke heeft een hoed gekocht en heeft bij voorbaat al de opvatting dat iedereen hem lelijk zal vinden. Dat vooroordeel bevestigen we natuurlijk met veel plezier.

We gaan naar Mamaia om souvenirs te kopen, te zwemmen en te eten. De zee is een stuk aangenamer dan een week geleden. In Mamaia lopen opvallend veel clowns rond. Het begint op te vallen dat Ruud steeds aan de buitenkant van de groep loopt, zo ver mogelijk van de clowns af. Op deze manier achterhaalt de groep een van Ruuds grootste angsten. Frank stookt een clown op om Ruud in de rug aan te vallen. De clown bespringt Ruud en hij staat een minuut verstijfd op straat.

In het restaurant 'genieten' we van het uitzicht. Aan de tafel tegenover ons zit een stel heftig te snoggen (als Ruud een nieuw woord leert, dan gebruikt hij het ook), terwijl twee vrienden van hen een beetje om zich heen zitten te kijken.

Thuis betalen we de huisbaas, omdat we hier niet meer terugkomen. De vrouw blesst ons namens god. Aangezien Lindy vandaag al eerder geblesst is, roept ze blij uit: 'Die god is toch unne goeie maot van mij geworre!' Waar zo'n kamp al niet goed voor is!

Jayma

HAHAHAHAHAHAHA, DIE CLOWN!!!!! XD HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Bas

Ruud bang van clowns... hmmmm daar kunnen we wel wat mee... ;)

Linsey

En de verhalen blijven leuk om te lezenXD

Vooral het clown gedeelteXD

Joost

even voor Monique van de receptie:
Doe je voordeel met de informatie in dit verhaal;)

haha