Visit the beast!

Deze Roemeniëreis wordt door mijzelf beschreven op http://buurmanruud.blogspot.com/

Op deze plek zul je de komende twee weken de ervaringen van de leerlingen lezen. Vandaag is het de beurt aan Roy.

Dag mensen thuis,

Ik heb de eer om het verslag van onze eerste hele dag hier te schrijven.
Ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier was het niet veel beter.
WAS, want na een middag met, flinke, regen en bewolking, schijnt nu de zon weer gewoon, en is het dus meteen ca. 30 graden.
Verder is het hotel in Mamaia, waar we tot donderdag zitten, geweldig. In ieder geval voor MIJ en mijn kamergenoten.

Naar vandaag had ik uitgekeken, want deze dag stond in het teken van settelen in dit vreemde land.
Nadat wij, de mannen, rond half vijf naar bed gingen, ging de bas buiten nog door totdat we rond half tien wakker gemaakt werden om te ontbijten. Ik was wat aan de late kant aan het ontbijt dus ik heb maar één keer kunnen opscheppen. Maar gelukkig hebben we nog een terrasje gepikt om voor de regen te schuilen en uitgebreid geluncht in het centrum van Mamaia. Om toch nog onder de indruk te raken van deze reis, besloten we om ´The Beast´ te ´visiten´. Toen Sanne, Naima en Eef door hun vrouwelijke aanvalskreten ontsnapt waren, hadden ook Ilse en ik dit opblaasbaar monster met doolhof, organen en enge figuren DAPPER getrotseerd... : P. Dus dat was al spanning genoeg voor vandaag, nu nog het echte werk.
We hebben de taxi terug naar het hotel genomen, voor slechts 10 LEI (ongeveer 2 euro!).

Nu zit ik op het strand dit verslag te schrijven, me voorbereidend op de aankomende dagen.
Maar een zeer goed begin van deze reis is een feit.

Roy

Reacties

Reacties

Ine

Leuk dat we op deze manier mogen meegenieten van jullie belevingen in Roemenië. Klinkt goed!! Geniet allemaal van deze bijzondere reis en maak er iets moois van voor de kinderen in Casa Sami!!!

opa en oma van Roy

leuk dat jullie het zo goed maken dat is in elk geval een goed begin geniet met volle teugen en we wachten met spanning op het volgende bericht

groetjes voor jullie allemaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!